Wtb iphone 5 seal set

I wan to buy IPHONE 5 SEAL SET.MUST seal set…pls contact me at 0163335385 to offer me ur price…more thn 2k won’t be entertain…tq

Bump

Bump

Bump…urgent

Iphone is very expensive crap phone. NO LESS THAN 2K. STOP DREAMING.

Hi…thx for it comments…but I dream or not dream is my things…problems?dont like then don’t comment pls.,tq…seriously Miri shud less u this kind of ppl…oops…

wait 1 more month la, can get new phone 5c with less than 2k. hahaaaa

Hahahahaa… just come across too many hunters here trying to hunt for stupid pig. let see who’s the lucky pig. Btw, but this stupid pig is looking for stupid hunters!!! walao!!!
IMPRESSIVE! why not buy at shop? shop offer standard price and we all know it. We all pro hunter here won’t sell new item less than standard price.

PS: hahaha! problem? ? i help you bump bumpinnnggg … bumpppp

Haha…itszz…thx for ur comment

Hi LFS, thx for ur free bump…but I tink u are quite brainless…u nvr knw the market price that Hp shop can take…opps…I tink u will be the stupid pig that been shoot by Hp shop…but it’s okay…cause I tink u suit to be…been shoot more by Hp shop…whee…even stupid hunter can shoot u down…stupid pig…opps

How about 2 weeks’ old? Interested?

bump