The Incredible Hulk

The new trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=

I did watch the trailer in the cinema…
A good production this season.

quite dissapointed coz i thought it’s goin to continue from the last HULK movie… but still wanna watch also…

u say disappointed i thought u watch oledi…
then c till the back also wana watch…
gek dao…hahaha =.=

[quote=“pEi”]u say disappointed i thought u watch oledi…
then c till the back also wana watch…
gek dao…hahaha =.=[/quote]

u can watch from the trailer it’s a new story again… not related to the previous HULK. thats y i’m kinda dissapointed…

nice show?!?!

the problem is i din even watch the previous hulk so no difference for me…
ahaha… :smiley:

Review after watching the movie last night:

  1. Better than Ang Lee’s version. More fighting, less talking.
  2. LIV TYLER! (btw she’s recently got divorced)
  3. The Incredible Hulk is smaller but more realistic. And so is his opponent, Emil aka The Abomination
  4. Tony Stark aka Iron Man made an appearance at the ending, The Avengers are coming???
  5. The movie IS NOT A SEQUEL. It’s a remake/reboot.
  6. Captain America may be coming to the cinema in few years time.

this movie watched last night…not bad la…

The last Hulk movie sucked big time.

well… its out in the cinema’s… wanna go watch it soon…~

[quote=“Apai_Mau”]4. Tony Stark aka Iron Man made an appearance at the ending, The Avengers are coming???
[/quote]
The sequel will have Iron Man vs Hulk or not? :o

Maybe yes or not. No idea.

But expect heroes like Capt America & Thor to come to the silver screen.

Maybe yes or not. No idea.

But expect heroes like Capt America & Thor to come to the silver screen.[/quote]

We want to see few heroes in 1 movie… cheaper to watch in cinema, just like the unker Ho’s 5-in-1 dvd 8)

hulk 3 will see iron man dies in there…

damn, they must come out with iron man 2 b4 hulk 3.

http://www.leaderslair.com/gammapeople/ … k1pic2.htm

Overall very good movie to watch, same storyline with hulk 1 except more interesting and fun to watch, at least the hulk was not oversize like in hulk 1…:slight_smile:

Ang Lee was making a kungfu hulk at that time. LOL.

For some reason I enjoyed Ang Lee’s rendition of Hulk. The only thing that bother me with Ang’s Hulk was the silly “24” style transitions. I guess I like the drama of the movie.

The new one is all action and less thinking.

Wow… i m waiting for the super clear version of this for sure…

nick fury cameo in ironman, ironman cameo in hulk…whats next? captain america? thor?