Miri mafia restaurant

I think this restaurant own by mafia. parking also wanted to pow! :frowning: The mentality of those business operator is equal to mafia style?
I suggest they buy the parking space. Guys sign in to protest. If the operator wish to have parking for customer move to bigger place.

i think i know this shop. Maxim right? They always do that. I wonder why no one ever complains?

Now, if that qualifies as mafia…

Mafia? Where are the Men in Black?

Those are just signs of people who dare
go over the limits…

Nothin much…

This subject reminds me
of a very controversial topic
going around in Miri…

I dun think it will be appropriate
to post it here…

Anyone who wanna hear some
breaking news about gangsterism
and mafia mafia stuff, PM me
and I will give u the instructions…

Cheers mate,
SaM

If you don’t know who they are, you would think probably they are one. would you be piss off when you see the act ? samscc… can you guide what is appropriate to post it here ? I think you can put all your rule but we have freedom.

[quote=“samscc82”]This subject reminds me
of a very controversial topic
going around in Miri…

I dun think it will be appropriate
to post it here…

Anyone who wanna hear some
breaking news about gangsterism
and mafia mafia stuff, PM me
and I will give u the instructions…

Cheers mate,
SaM[/quote]

PM me about it. interested to know here.

Well just realised that this topic is posted in the wrong forum. The content of the post is also an premature assumption without finding out the fact. There are plenty of restaurants around town which practice parking lot hogging, and it would not be fair to simply single only this restaurant out.

I don’t think its only one restaurant in Miri does this.There are few of them.

And its not only restaurants,Mechanic shops does this too…

Why don’t these people reserve these places for their bussiness.?

Forumates think twice if you are enjoying your meal in theses type of reserved places…If you not careful,someone will knock you and you may have to take your meals in the hospital… :frowning:

After 5pm the parking is virtually free for all. Unless MMC wants the parking charge to continue well beyond 5pm there is really nothing we can do to stop those idiots from placing the chair unless you can out-bully them.

Hmm… i think u got me wrong jt7618…

when i mentioned not appropriate is
what I was going to post, not talking
bout this post of urs…

I said the title of this thread reminded
me of a very controversial thing going
around in miri but its not appropriate
to post here…

No hard feelings…

Cheers,
SaM

P.S: Those who requested more info have been PMed!

i tot many shops did d same.
if not happy complain to mmc lar.
i think their licence only cover the premises not the parking lot.
dunno if u can sue them n win if ur car kena pecah after u parked at “reserved parking lot”.
:?

Let’s say if it’s your own restaurant, would you do the same too? Honestly , i would.

Mafia chairs???

no sunglasses?

I used to like the food there but about 5 years ago I vowed not to return to the place after I got mad at the exorbitant cost of eating there in comparison to other restaurants selling similar delicious dishes. Their service used to be annoyingly slow as well.

About the ‘booking’ of parking spaces… Yes, some Mirians have this disgustingly selfish illegal habit!!! :evil: :evil: :evil:

if in WM… sure kena sapu already those chairs and tables

lol … hai… i also facing this kind of problem la… all mafia Stalls hahahaha

Hmm… i think u got me wrong jt7618…

when i mentioned not appropriate is
what I was going to post, not talking
bout this post of urs…

I said the title of this thread reminded
me of a very controversial thing going
around in miri but its not appropriate
to post here…

No hard feelings…

Cheers,
SaM

P.S: Those who requested more info have been PMed![/quote]

PM me too please.

It all comes down to etiquette and social responsibility. This type of behaviour is prevalent in Sarawak it seems. It’s all about “Me,me,me”. The MMC should really enforce the bylaws if Miri is to become a model city in Sarawak. Either that or you can do what Geekguy had stated in his post-charge for parking after 5pm.