Minyak Wangi Pemikat Wanita Berhormon Yang Pertama Didunia!

Phero-X
Androstenone Pheromone
The Science Of Attraction
Product By : Morgan Labs LCC
Made In : Russia

Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia.
Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati… “bau apakah ini???” disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi…
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya… “bau apa ni”… hemm…

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.

Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok…

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

  1. Aura
    Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak… Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

  2. Orang sekeliling
    Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati… Bau apa yang mereka hidu… Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa… Sedangkan anda memakai Phero-X…

  3. Mesra
    Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka…

  4. Menstrual/Kesuburan
    Hormon Androstenone yang dihidu wanita, akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur. Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum. Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru…

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone… (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya…
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya…

Jika anda menjual/membeli Phero-X… Saya rasa dah banyak testimoni yang ada… Berlambak-lambak!!!

Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate, tidak suka dan tidak hargai Phero-X… (Jangan Hirau, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan… tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi… contoh bila pakai Phero-X… ada makwe akan kejar mereka dan bogel dihadapan mereka… kah kah kah … Ini mustahil sebab wanita-wanita Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother… Berkenalan dulu… Kenal hati budi… Barulahh tackle…

Sekian dari saya… Warga Malaysia yang suka lihat keharmonian dalam Forum Ini… dan dengan keahlian yang Akrab!!!

Warga-warga penjual/ejen Phero-X yang bekerja keras, disamping mencari rezki yang halal… Anda juga telah berhasil menjadikan ramai warga Malaysia berkeyakinan tinggi dengan keterampilan mereka…

Tahniah!!!

Hidup Phero-X…
Cubalah… Anda pasti teruja!!!

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit
CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

  1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : zanuddin bin nawang
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No :155126999034
@
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05150000207103

  1. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
    (Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

  2. Sms / Call : 019-3019978
    Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
najib bin aliNo 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi SelangorMaybankRM49.0010.00AM 240709PHR

Sempena Dibulan Yang Mulia Ini Saya Membuat Promosi Hebat Beli 2 Botol Phero-x Dengan Harga RM90 Sahaja !!!

tolong check u punya pm ya

i dah chek i punya pm,thanks bro

promosi untuk 2botol phero-x masih lagi diteruskan sehingga penghujung bulan ini

photo please

saya sebenar tak berapa pandai masuk kan gambar kat sini,tapi saya dah cuba agak2 nya dah ada kot photo phero-x

Phero-X…jangan hidu direct dari botolnya…
Bila kita hidu…takut bakteria yang ada dalam hidung termasuk dalam botol…

Cara yang betul adalah titis pada pergelangan tangan…
(Note: Please… titis dalam jarak 2-3 cm… Penitis kaca jangan kena kulit…)

Lepas tu lagakan kedua belah pergelangan tangan… Lebihannya sapu pada leher @ belakang cuping telinga…
Tunggu Phero-X bertindakbalas dengan hormon yang akan dirembeskan oleh kulit anda melalui liang peluh…
Sebab itu bau-nya akan berbeza-beza antara satu individu dengan individu yang lain…

Pada baju/pakaian pula baunya mungkin tidak akan berubah sangat…

Kalau hidu direct itu yang kata bau macam ata atau minyak wangi attar…

(Mula-mula titis pun ia akan berbau sedikit tengik @ musky… tak mengapa tunggu 3-5 minit) Lepas tu baru hidu balik…

Hidung kita ada yang tidak dapat meneka dengan tepat…

Jadi bagi yang tidak dapat mengenal pasti… Senang saja…

Titiskan Phero pada baju rakan anda…atau cuba titis Phero-X ketika anda berada dalam ruangan bilik yang angin tidak bertiup kencang…kawasan tiada kipas… (dalam bilik berhawa dingin lagi baik) ketika ada 2-3 orang wanita di dalamnya…

Buka penutup Phero…
Titiskan pada nadi tangan…
Jarak anda dengan wanita-wanita tersebut pula harus…
berada dekat dalam jarak 3-5 kaki…

Perhatikan mata-mata wanita tersebut… Mereka pasti menjeling… Dan gerenti mereka akan tanya …
(Heyyy bau ape tu???)
(Heyy menda apa tu???)
(Minyak wangi apa tu??)

Jadi kalau Phero-X tak special??? Kenapa mereka nak ambil tahu??? Dan tanya Bau apa or minyak wangi apa…
Tentula sebab…hati mereka tertanya-tanya…
Emmmm Bau apa yaa???

Sebab hormon Androstenone telah bertindakbalas dan mengaktifkan minda bawah sedar mereka…

Cubalah… Anda pasti teruja!!!

Anda yang bijak akan membeli Pheromone dengan bijaksana,Phero-x mmg berkesan!sebab itu kami wakil pengedar PHERO-X berani memberikan 30 JAMINAN PEMGEMBALIAN WANG,jika anda tidak suka akan baunya,kesannya bungkusannya atau apa sahaja mengenainya WANG ANDA AKAN DIKEMBALIKAN tanpa sebarang soal!!!

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.