Do you self (DIY) Tinted‚Äč ....Removable & Reused Tint ....Pasang sendiri Cabut & Pasang semudah ABC

Tinted Mudah-Alih …Removable & Reusable Tint


*Revolusi terbaru tinted masa kini!:blush::v:

Cuaca panas??

Inginkn privasi dari dalam kereta dan bangunan ??

Nak pakai tinted gelap??

Tapi takut kene saman??

Guna ‚ÄúTinted Mudah Alih‚ÄĚ ni,

Boleh cabut dan pasang semula. Diperbuat dari
material yang berkualiti tinggi. Tidak menggunakan gam. Tetapi melekat kuat di
cermin seperti GAM!! :smile:

TERUS TAMPAL2 JER…:mega::mega::mega:

Tinted gelap 95% beserta 99% UV Protection.

Anti Silau dan Heat Rejection.

Tahan lasak, Tak cpt rosak!

Kotor, boleh cuci semula.

Yg sudah tinted jgn risau, tinted ni boleh tepek
atas tinted sedia ada. (Double layer).

Terbaru di Malaysia…:grin:

Berkualiti dan Terjamin 100%

Kita boleh nampak org diluar, tetapi…

Org diluar tak boleh nampak kita.

Best kan…? Pakai tinted ni baru nmpak
‚Äúgarang‚Ä̂Ķhehe :sunglasses::sunglasses:

Antara Kelebihannya :

  • Boleh cabut dan pasang semula banyak kali, bila2
    masa dimana sahaja, Tiada had limit!

  • Fungsi sama mcm Sun-Shade kereta cuma tiada
    bingkai (Kemasan yg lebih kemas)

  • Nak turunkan tingkap pun senang, tak perlu tarik
    tinted.

  • Tiada bubble atau gelembung yg akan kelihatan

  • Ketahanan panas yang sangat tinggi, mengurangkan
    bahang dari dalam kereta.

  • Kereta menjadi lebih sejuk dan privasi.

  • Boleh dijadikan sebagai ‚ÄúSecurity Tint‚ÄĚ

  • Senang, boleh potong & pasang sendiri di
    rumah

  • Pastikan beli yg ORIGINAL‚úĆ

Version 4
Size 1 roll : 400cm(Panjang) X 50cm (Lebar)
Kereta Sedan, Compact & SUV :
1 roll cukup untuk 4 cermin termasuk 2 cermin kecil sisi (bagi kebanyakkan kereta)
MPV & Van :
1 roll cukup untuk 4 cermin sisi
Warna
1.Premium Black (VLT 10%,UV CUT 99 %)
2.Premium Light Black (VLT 25 %,UV CUT 99 %)
3.Titanium Light Cromax (VLT 30 %,UV CUT 99 %)
4.Crystal Light Blue (VLT 25 %,UV CUT 99 %)

Version 3
Size 1 roll : 500cm(Panjang) X 75cm (Lebar)
Kereta Sedan, Compact & SUV : 1 roll cukup untuk 1 kereta (bagi kebanyakkan kereta)
MPV &Van :1 roll cukup untuk 6 cermin sisi Atau
1 roll cukup untuk 4 cermin sisi termasuk cermin bonet belakang
Warna
1.Premium Black (VLT 10%,UV CUT 99 %)
2.Titanium Cromax (VLT 10%,UV CUT 99 %)

VLT ‚Äď Visible light Transmission through car window

Percuma

  1. Sticker road tax (Limited edition)
  2. Mini scraper

Berminat ?
Nak Order ?
Nak Tanya ?
Untuk maklumat lanjut boleh hubungi Yan di talian :
019 829 1120 (Whatsapp/Sms)

Cool. Can be reused… :sunglasses:

How much and where can I get it?

Click here…Find us on Facebook…more photo…more info

call/whatsapp @ 0198291120

Trust is our Value. Thanks for buying our Product