Akibat salah faham, guru ditumbuk bapa murid

PASIR MAS Seorang guru yang baharu tiba di sekolah untuk memulakan tugas cedera di pipi kiri selepas ditumbuk seorang lelaki yang sedang menunggu di pagar sekolah itu pagi semalam.
For more info pls…http://haruddaini.blogspot.com/

harap bapa murid ni kena denda serta penjara untuk memgingatkan negara ini sudah bertamadun dan ada undang. dah lah bawa parang tu, tambah berat lagi kes.

kesian murid tu mak bapa tak ada ‘kelas’ jenis kurang-ajar pula.

Apa nak jadi ni…

memang tak ada law :mrgreen: :mrgreen:

perkara yang sama juga pernah trjadi di Sk. Senadin beberapa bulan yang lepas.di mana seorang bapa yang tidak puas hati bertindak menumbuk salah seorang murid di sekolah berkenaan.

huh?? parents tumbuk murid?? due to?

wah. last time cikgu pukul student. now student/parents pukul cikgu. terbalik sudah~

Uncivilized people…Masih hidup zaman batu kot~ :roll:

don understand~ those ppl is over care their kids or their kids telling them some other stories?? hmmm~

patut lah budak2 sekarang semakin manja

not only manja but terlebih ajar suda :slight_smile:

ya…ada juga dengar pasal perkara tu dan juga lagi bapa kepada murid yg kena tumbuk telah membuat laporan polis dan kes tersebut telah dibawa ke Mahkamah.

macam macam la ni. jadi cikgu pun kena belasah…